پورن

گوشی شوهرم پر از فیلم های پورن است!

 

 من جدیدا فهمیدم شوهرم عکس و فیلم پورن نگاه می کند و در گوشی اش ذخیره می کند باید چکار کنم؟ خیلی از این موضوع ناراحتم. تقریبا دو سال است که ازدواج کرده ایم و بچه هم نداریم. ممنون می شوم راهنمایی ام کنید.

 

پاسخ:

قبل از پاسخ به پرسش تان،پرسشی از شما دارم: از کجا متوجه شده اید؟ آیا شما گوشی همسرتان را چک می کنید؟

 

اگر همسر شما پورن تماشا می کند و از شما پنهان می کند و شما هم پنهانی گوشی اش را چک می کنید، شما و همسرتان وارد یکی از بازی های خطرناک زناشویی شده اید. این بازی ها، منافات دارند با صمیمیت و  صمیمیت، جوهر یک رابطه یا ازدواج خوب است.

 

 احتمالا هر بار هم که شما مچ همسرتان را می گیرید، کلی به او برچسب می زنید و او هم گارد دفاعی می گیرد. یا می گوید اینها همین جوری از آسمان آمده اند توی گوشی من و من که خودم سیوشان نکرده ام و... هزار جور توجیه دیگر. یا اینکه ممکن است بگوید غلط کردم و دیگر از این کارها نمی کنم، ولی در نهایت باز هم تکرار می کند و باز هم شما مچش را می گیرید.

 

گوشی پسرم پر از پورن است! ۲

پرسش سحر و توضیح من درباره «گوشی پسرم پر از پورن است»

 

سحر، یکی از همراهان عزیز سایت نوشته است:

 

در مورد مطلب امروز با یکی از دوستان مشاورم مشورتی کردم و پاسخشون برام جالب بود. لطفا نظرتون رو‌ بفرمایید. دوستم نوشته:

 

درسته که کنجکاوی در گوشی و... مورد تایید نیست، ولی  بنظرم  خوبه که اصل مسئله پاسخ داده بشه: نگرانی والدین و دیگه آسیب زا بودن فیلمهای پورنو.

 

چون اکثر افرادی که فیلمهای پورنو دیده اند اظهار کردند که بعد از دیدن اون فیلمها با تصویر سازی و علاقمندی به تجربه ی آنچه که دیده اند مواجه شدند و این فقط به ارتباط دو نفره ی جنس دیگر ختم نشده بلکه سکس گروهی، همجنس بازی، ارتباط با نزدیکان و اعضای خانواده و....

 

گوشی پسرم پر از پورن است! ۱

پرسش: به تازگی با مساله ای رو به رو شدم که نمی دانم آن را مشکل بنامم یا نه؟ مادری صاحب دو فرزند دختر ۲۰ و پسر ۱۷ ساله هستم. حدود ده روز پیش و به طور اتفاقی متوجه شدم پسرم فیلم های پورن نگاه می کند. بعد از مشورت با پدرش و با توجه به دوران حساسی که پسرم می گذراند فکر کردیم شاید دیدن این نوع فیلم ها از روی کنجکاوی و هر از گاهی باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم نادیده بگیریم.

امروز مجددا متوجه شدم که فیلم های جدیدی دانلود و در گوشی نگهداری می کند. به تاریخ دانلودها که دقت کردم متوجه شدم تقریبا هر شب یک فیلم دانلود و طبعا نگاه کرده است. فراوانی و تکرار تماشای هر روزه آنها مرا نگران کرده است که مبادا تاثیر مخربی بر ذهن و روان او وارد شود. لذا بهترین کار را مشورت با شما دیدم تا مبادا برخورد اشتباه انجام دهم و به جای نتیجه خوب و مطلوب، به عکس، نتیجه مخرب تری حاصل شود. لطفا راهنمایی بفرمایید تا  چگونه رفتار کنم؟

 

 پاسخ:

خوش به احوال پورن استارها

پورن استار بودن آسان و شغلی است رویایی؟ به نظر شما sex worker بودن شغلی مفرح است؟ شاید فکر کنید زنان سکس را از دریچه عاطفه می بینند و این برای مردان کاری آسان تر است. اما مردان پورن استار کاری حتی سخت تر دارند:

 

اول: رابطه جنسی برای آدمیزاد و حتی برای گونه های دیگر نخستینیان (مثل بونوبوها و شامپانزه ها) رابطه ای است که نزدیکی و دوستی می سازد. فکرش را بکنید که آقا صبح بلند می شود و شال و کلاه می کند و می رود سر لوکیشن و آنجا برهنه می شود و با زنی که اولین بار او را دیده و چپ چپ نگاهش می کند، سلام و علیک می کند و... در پایان روز هم آن آقا لباس اش را می پوشد و از همکاران خداحافظی می کند و راهی خانه می شود و سر راه یک دسته گل هم برای همسرش می گیرد. زندگی دلپذیری است؟