فانتزی جنسی

همسرم از نفر سوم در رابطه صحبت می کند

 ۲ سال عقد بودم و یک سال هست که عروسی کرده ام. همسرم در زمان سکس خیلی دوست دارد از سکس من با نفر سوم صحبت کند یا سکس خودش با اطرافیان. اما چون در همین حد بوده تا حالا ناراحت نشده ام یکی دوبار ناراحتی خودم را بروز دادم. گفت خیلی خب اگر تو نخواهی حرفی نمی زنم اما می ترسم! خیلی از آینده می ترسم نکند روزی بروم ببینم با کسی در خانه ام نشسته! به نظر شما چکار باید کرد؟

 

نکته در پاسخ شما باید بگویم:

۱- فانتزی ها یا تخیلات جنسی ربطی به واقعیت ندارند و این طور نیست که هروقت کسی به چیزی فکر کرد، حتما آن را انجام می دهد.

فانتزی های جنسی گاهی به غنی شدن رابطه کمک هم می کنند و نباید از حضور آنها مضطرب شد.

ده واقعیت درباره فانتزی ها

 

 

نتایج پژوهشی درباره فانتزی های رایج مردان و زنان که در دانشگاه مونترال انجام شده نشان می دهد:

 

۱- فراوانی کلی فانتزی های جنسی در مردان به طور معناداری بالاتر از زنان است.

 

۲- تنوع فانتزی های جنسی در مردان، بسیار بیشتر است از زنان، که با شیوع بیشتر پارافیلیاها در مردان تطابق دارد.

 

۳- فراوانی فانتزی خیانت، در مردان به طور معناداری بالاتر است: ۸۳ درصد در برابر ۶۶ درصد.

 

۴- فراوانی فانتزی رابطه جنسی گروهی در مردان به طور معناداری بالاتر است: ۷۵ درصد در مقابل ۵۶ درصد.

 

۵- فانتزی سکس دهانی و فانتزی سکس در موقعیت های غیرمعمول، در هر دو جنس، فراوانی بالایی دارد.

اعتراض درباره مطلب فانتزی ها و پاسخ من

با سلام، پیرو مطلب اخیر فانتزی های جنسی؛ (تاکید من صرفا روی فانتزی جنسی با غیر همسر است) درست که آمار و ارقام غربی حاکی از به ظهور نرسیدن قابل توجه افکار در فضای واقعی است اما آیا ضرر این فکرها تنها در خلق واقعی آنهاست؟ و تاثیری بر کیفیت رابطه ندارد؟ من یک روز در دوران مجردی تصمیم گرفتم که دیگر فانتزی جنسی نداشته باشم و از عوامل محرک جنسی هم دوری می کردم و الان مطمئنم که رابطه بسیار خوب جنسی ام ( جدا از خیلی از مسائل مهم دیگر) بابت همان مراقبت هاست. در ضمن نه من دوست دارم همسرم فانتزی جنسی داشته باشد و نه همسرم دوست دارد که من داشته باشم، پس صحبت هایتان که فانتزی ترسناک نیست و ... برای هر زوجی حداقل ما مناسب نیست. نکته پایانی که ناقض پیام شما بود که فرمودید افکار از ذهن بیرون نمی آید: کسى چیزى را در دل پنهان نکند جز آن‌که در لغزش‏ هاى زبان و رنگ رخسارش، آشکار خواهد گشت. «حضرت علی (ع) نهج البلاغه»

فانتزی بازی جنسی


این یک بازی فوق العاده است که گاهی در روند درمان روابط جنسی برای زوج هایی که میل جنسی شان به هم کم شده تجویز می شود:

 

آخر هفته، برنامه خود را طوری تنظیم کنید که همراه همسرتان نیم ساعت وقت آزاد پیدا کنید، بی اینکه هیچ چیزی مزاحم شما باشد و البته خودتان هم سر حال باشید.این سخت ترین قسمت بازی است. اما واقعا به زحمتش می ارزد.

در ریلکس ترین شکل ممکن، مثلا وقتی بچه ها خواب هستند و شما روی تخت دراز کشیده اید و تلفن را قطع کرده اید و به هیچ چیزی فکر نمی کنید و هیچ چیزی اعصاب شما را بهم نمی ریزد، و در حالی که یک لباس باز اما نه شلخته (مثلا نه فقط لباس های زیر همیشگی!) پوشیده اید، کنار همسرتان قرار بگیرید و شروع کنید برای همدیگر از تخیلات جنسی تان بگویید.